Prominus Vastgoedbeheer BV is een vastgoedbeheerkantoor in Amsterdam.
Op ons kantoor zijn momenteel 25 mensen werkzaam. De bedrijfscultuur is informeel en er wordt op een directe manier gecommuniceerd. Er is aandacht voor elkaar en er worden regelmatig leuke activiteiten georganiseerd. De kledingvoorschriften binnen het kantoor kunnen omschreven worden als zakelijk informeel en de gemiddelde opleiding van de ondersteunende medewerkers ligt op MBO+ niveau.

Ter ondersteuning van onze afdeling techniek zijn wij op zoek naar een jonge, ambitieuze

Servicekosten Medewerk(st)er (40 uur per week)

Heb jij ervaring met de servicekosten en kun jij zelfstandig de afrekening oppakken en nauwkeurig uitwerken? Denk jij in oplossingen en mogelijkheden? Heb jij affiniteit met vastgoed en ben je toe aan een volgende stap? Als medewerker servicekosten focus jij je vooral op alles wat er te maken heeft met de afrekening van deze kosten? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Functie omschrijving:

  • Uitvoeren van de servicekostenadministratie
  • Verzorgt en controleert betalingen aan de nutsbedrijven/uitvoerders en draagt zorg voor de juiste codering.
  • Rekent de vastgestelde eindafrekening af in het bedrijfssysteem en verzorgt de tijdige verzending van de afrekenbrieven;
  • Levert gegevens aan voor het bespreken van de afrekening servicekosten en warmtelevering met o.a. huurders en huurdersvertegenwoordigers;
  • Adviseert bij het bepalen van voorschotten t.b.v. servicekosten;
  • Stelt de afrekening en de voorschotten van servicekosten en warmtelevering van alle verhuurbare eenheden op;
  • Rapporteert periodiek aan de verantwoordelijke managers over de stand van zaken;
  • Resultaat: De servicekostenafrekeningen zijn volledig en tijdig opgesteld.

Functie-eisen:

  • Fulltime verband (40 uur w.)
  • Minimaal 3 jaar relevante werkervaring richting afrekening servicekosten
  • afgeronde MBO+ opleiding
  • Communicatief vaardig, oplossingsgericht, zelfstandig, flexibel en proactief
  • affiniteit met computerprogramma’s, zoals Adobe Acrobat XI Pro
  • kennis van MS Office, met name Word en Excel is een pre
  • Ervaring met boekhoudsystemen en rapportagesoftware, bij voorkeur Yardi.
  • Uitstekende Engelse schriftelijke en mondelinge communicatievaardigheden.
  • Voor deze functie is geen thuiswerk mogelijkheid

Het aanbod:

  • Een uitstekend, marktconform salaris aangevuld met een pakket goede, eigentijdse secundaire arbeidsvoorwaarden.

Voor deze functie zijn wij op zoek naar een serieuze kandidaat die in staat is werkzaamheden geordend, systematisch en accuraat uit te voeren. De ideale kandidaat beschikt over zelfdiscipline en werkt gestructureerd. Het spreekt voor zich dat hard werken je niet schuwt en dat je op een integere manier weet om te gaan met vertrouwelijke informatie. Gezien het internationale karakter van deze organisatie is het van belang dat je, naast een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, beschikt over een goede beheersing van de Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk.

Voel jij je aangesproken door de bovenstaande punten, en ben jij ervan overtuigd dat jij kunt schitteren binnen deze vacature als Servicekosten medewerker? Dan zien we je reactie graag tegemoet.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Gaarne uitsluitend u reactie inclusief cv indienen per e-mail via vacature@prominus.nl